ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΛΕΣΧΗΣ ΤΩΝ ʽΚΑΨΕCAYENISTASʼ
Σε αναλογία με την εποχή μας, κατά την οποία η έλλειψη ουσιαστικής συλλογικοποίησης εννοεί την δημιουργία πάσης φύσεως συλλόγων,club και λεσχών αποφασίσαμε να ιδρύσουμε τη λέσχη των “καψεcayenistas”. Και ενώ λόγου χάρη το club των motionistas χρησιμοποιεί το μπαλαμούτι της θετικής ενέργειας για να προσφέρει μια τονωτική ένεση στην καταναλωτική φρενίτιδα, η λέσχη των ʽκαψεcayenistas” κάνει χρήση της πιο απλής μορφής θερμικής ενέργειας, της φωτιάς για την καταστροφή πολυτελών αυτοκινήτων σε ένδειξη ταξικής εκδίκησης.
Σύμφωνα με το καταστατικό μπορεί ο καθένας και η καθεμιά να γίνει μέλος της λέσχης από τη στιγμή που θα επιλέξει να πυρπολήσει πολυτελή αυτοκίνητα χωρίς επιπρόσθετους περιορισμούς ως προς τον τρόπο που θα δράσει. Η χρήση οποιουδήποτε μέσου όπως η βενζίνη, το ζιπέλαιο, τα κοκτέιλ μολότωφ , τα προσανάμματα τζακιού, οι ναυτικοί πυρσοί, τα φιαλίδια βουτανίου ή οτιδήποτε άλλο κατεβάζει η φαντασία του μέλους είναι αποδεκτή.
Σε αυτό το σημείο κρίνεται απαραίτητη μια σύντομη διευκρίνιση. Πιθανώς το όνομα της λέσχης να δημιουργήσει μια μικρή σύγχυση και να μην είναι λίγοι εκείνοι που θα θεωρήσουν ότι περιοριζόμαστε αποκλειστικά σε αυτοκίνητα μάρκας Porsche Cayene, αντιθέτως διαβεβαιώνουμε ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει-όλα τα πολυτελή αυτοκίνητα είναι άξια εμπρησμού. Το όνομα επιλέχθηκε τιμητικά επειδή η ιδρυτική επιτροπή της λέσχης τρέφει μια έντονη εμπάθεια για τα cayenne. Θεωρούμε ότι τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα συνδυάζοντας το πρεστίζ που φέρει η εταιρία Porsche και τον επιβλητικό χαρακτήρα των τζιπ μεγάλου κυβισμού, έχουν εξελιχθεί σε επάξιο διάδοχο της «μερσέντας» στο συλλογικό φαντασιακό τόσο των πραγματικά όσο και των εν δυνάμει πλουσίων. Αφού όπως μας τραγουδούσε και ο Νικόλας Άσιμος –
“ το σύστημα έλεγαν οι αρχαίοι, και γιʼαυτό ήταν σπουδαίο,
είναι ένα βαρέλι γεμάτο σκόρδα και μέσα στο βαρέλι άνθρωποι, άνθρωποι, άνθρωποι, μια γη γεμάτη σκορδαλιά και το βαρέλι αυτό γυρίζει, γυρίζει, γυρίζει
και όλο και κάποιοι βγαίνουν στην επιφάνεια και γίνονται μετά Ωνάσηδες .
Ωνάσης σημαίνει να πας στα μπουζούκια
να τα σπας αγκαλιά με τον Τέλη το Σαββάλας
και να κάθεσαι μετά στο κολωνάκι, στις κοσμικές ταβέρνες
και να τρως λαϊκότατα σκορδαλιά.
Αυτό είναι και που το σώζει το σύστημα ποιος πρώτος θα προλάβει.
Έχει την εντύπωση, την αυταπάτη, το πιστεύει δηλαδή, πως θα προλάβει,
να βγει ο ίδιος μέσα απʼτο βαρέλι και να πέσει με τα μούτρα να φάει, να φάει, να φάει
γιʼαυτό βρωμάει ο χώρος μας σκατίλα, σκατίλα είναι η μυρωδιά του ανθρώπου αυτουνού που τρώει σκόρδα, πολλά σκόρδα, πάρα πολλά σκόρδα, όλα τα σκόρδα όλων των υπόλοιπων ανθρώπων.”
Θεωρώντας δεδομένη τη θέση που κατέχει το αυτοκίνητο στο πάνθεον των καταναλωτικών αγαθών, αντιλαμβανόμαστε ότι στην καταναλωτική-θεαματική κοινωνία, η κατοχή πολυτελούς αυτοκινήτου προσδίδει στον ιδιοκτήτη του, κοινωνική καταξίωση και εκφράζει το οικονομικό του status, λειτουργώντας ως μέσο ωμής επίδειξης πλούτου, χλιδής και ισχύος. Αφού λοιπόν το είδος του αυτοκινήτου αντανακλά τη θέση που κατέχει ο ιδιοκτήτης του στην πυραμίδα της κοινωνικής διαστρωμάτωσης δεν χρειάζεται να σπαταλήσουμε επιπλέον λόγια για να εντοπίσουμε σε ποια υποκατηγορία της ισχυρής τάξης ανήκει.
Μας είναι αδιάφορο αν είναι γόνος της οικονομικής και πολιτικής ελίτ, που η απαρχή της δύναμης της χάνεται στο βάθος του χρόνου ή αν απλώς αποτελεί μια γνήσια έκφραση του καπιταλιστικού ονείρου που αναρριχήθηκε μέσα από το βαρέλι.
Εμείς καταστρέφουμε αυτοκίνητα ως απλή έκφραση ταξικού μίσους.
Εδώ κρίνεται απαραίτητη μια δεύτερη διευκρίνιση, αφού έχουμε ήδη αναφέρει τις φράσεις «ταξική εκδίκηση» και «ταξικό μίσος» . Δεν μιλάμε ούτε πράττουμε ως εκφραστές καμιάς ταξικής ανάλυσης που στις ονειρώξεις της φαντασιώνεται την «εργατική εξουσία» να ελέγχει τα μέσα παραγωγής αφού θα έχει αντικαταστήσει τη σημερινή άρχουσα τάξη στη διαχείριση της κοινωνικής μιζέριας και της καθημερινής αποχαύνωσης. Σίγουρα δεν ανήκουμε στο κομμάτι της εργατικής τάξης που αντιλαμβάνεται ως τιμή του τους όρους της εκμετάλλευσης και αισθάνεται περήφανο για τα μπράτσα, (αν και συχνότερα θα έπρεπε για τη σκολίωση), που απέκτησε μέσω της τίμιας και παληκαρήσιας δουλείας του. Ενδεικτική είναι η ευρεία απήχηση της αντίληψης που λακωνικά εκφράζεται από το λαϊκό δίστιχο “ μην βροντοχτυπάς τις χάντρες, η δουλειά κάνει τους άντρες”. Παραβλέποντας για την ώρα το έμφυλο ζήτημα που προκύπτει από τον παραπάνω στίχο, εστιάζουμε στην τόσο χρήσιμη για τα αφεντικά, εργατίστικη ηθική που προωθεί ανάμεσα στο «προλεταριάτο».
Για να μην μακρηγορούμε το μίσος μας δεν πηγάζει από την αποδοχή της θέσης μας στην ταξική διαστρωμάτωση αλλά από την συνειδητοποίηση ότι αυτοί που βρίσκονται στην κορυφή της ιεραρχίας διαμορφώνουν το υπάρχον κοινωνικό και στηρίζουν τα προνόμια τους στη διαιώνιση του. Επειδή λοιπόν δεν μας αρέσει καθόλου ο τρόπος που δομείται ο χώρος τριγύρω μας, που διανέμεται ο χρόνος μας, που καθορίζονται οι σχέσεις μας και που γενικά βιάζεται η καθημερινότητα και η ψυχοσύνθεση μας, επιδιώκουμε την καταστροφή της τάξης εκείνης που είτε ορίζεται αστική, είτε άρχουσα ή ισχυρή, καθορίζει και επωφελείται από την συνθήκη αυτή. Γνωρίζοντας ότι ιστορικά ουδέποτε εγκατέλειψε τα συμφέροντα της αμαχητί και αναίμακτα, βουτάμε συνειδητά στα χαρακώματα του ταξικού πολέμου, αιχμάλωτος του οποίου είναι και ο σύντροφος Πόλυς Γεωργιάδης. Βρίσκεται ήδη πάνω από ένα χρόνο έγκλειστος στις φυλακές για την αξιοπρεπή του στάση και την έμπρακτη αλληλεγγύη που έδειξε στον πολυκυνηγημένο παράνομο Βασίλη Παλαιοκώστα . Εμπλέκεται έτσι σε μία υπόθεση με έντονη ταξική χροιά, αφού στόχος της απαγωγής ήταν ο μεγαλολήσταρχος Μυλωνάς εξέχων μέλος της μισητής τάξης των μεγαλοβιομηχάνων.
Τα σήματα καπνού που στέλναμε από τη νύχτα της Τετάρτης μέχρι τα ξημερώματα της Δευτέρας λαμπαδιάζοντας μια ντουζίνα υπερπολυτελή αυτοκίνητα (τιμώντας βέβαια ιδιαίτερα την εταιρία Porsche), διαπερνούν τα κάγκελα που μας χωρίζουν και δίνουν το πολεμικό μας σινιάλο στο σύντροφο.
Με αγάπη για τους 3 προφυλακισμένους και τους 6 καταζητούμενους που κατηγορούνται για συμμετοχή στη συνομωσία των πυρήνων της φωτιάς
και τους 2 προφυλακισμένους για τη ληστεία στα Τρίκαλα
και με περίσσιο μίσος για τους εχθρούς μας.
ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΛΕΣΧΗΣ ΤΩΝ ʽΚΑΨΕCAYENISTASʼ
Για επικοινωνία, μεταφράσεις, ενημέρωση από δράσεις και αναλήψεις ευθύνης bellumperpetuum@gmail.com
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου