Για επικοινωνία, μεταφράσεις, ενημέρωση από δράσεις και αναλήψεις ευθύνης bellumperpetuum@gmail.com

20090728

Ανάληψη ευθύνης για 2 τράπεζες (26/7)

Αναλαμβανουμε την ευθυνη για τη διπλη εμπρηστικη επιθεση στα υποκαταστηματα της ASPIS BANK και της ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ το βραδυ της 26 ιουλιου στη Ν. ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ, ως ελαχιστη ενδειξη αλληλεγγυης στο συντροφο ΗΛΙΑ ΝΙΚΟΛΑΟΥ για τον οποιο πριν απο λιγες αποφασιστηκε η παραταση της προφυλακισης του.

΄΄... ΟΤΙ ΕΧΩ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΑΠΟΣΠΑΣΩ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ. ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΤΟ ΘΥΣΙΑΖΩ ΣΤΟ ΒΩΜΟ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ. ΕΚΕΙΝΗΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΝΑ ΠΑΛΛΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΦΟΒΕΡΕΣ ΦΛΟΓΕΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΙΝΕ ΤΗ ΚΑΡΔΙΑ, ΑΝΑΜΕΣΑ Σ' ΕΚΕΙΝΟ ΤΟΝ ΑΓΡΙΟ ΣΠΑΡΑΓΜΟ ΟΛΟΥ ΜΟΥ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ.

ΤΟ ΣΥΝΘΗΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΩ ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΝΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΓΟΝΤΑΣ, ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΠΙΣΩ ΜΟΥ ΟΥΡΛΙΑΧΤΑ ΗΘΙΚΩΝ ΠΡΟΣΒΟΛΩΝ ΚΑΙ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ ΠΟΥ ΚΑΠΝΙΖΟΥΝ. ΟΤΑΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΠΙΑ ΤΑ ΗΘΙΚΑ ΠΛΟΥΤΗ ΤΟΤΕ ΘΑ ΠΕΤΑΞΩ ΤΑ ΑΝΤΙΚΛΕΙΔΙΑ ΜΟΥ.ΟΤΑΝ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΙΑ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ, ΘΑ ΠΕΤΑΞΩ ΤΟ ΠΥΡΣΟ ΜΟΥ.

ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΙΝΟ ΑΛΛΑ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ. ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΓΙΟΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΜΑΚΡΙΝΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ ΘΕΜΕΛΙΩΜΕΝΟ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΤΥΧΑΙΟ, ΣΤΗ ΙΣΧΥ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΕΓΩ ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ...΄΄
R.V.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου